Monday, December 6, 2010

Dog days are over



Alors c'est déjà l'hiver? Officiellement,non. Mais météorologiquement surement! Je ne sais pas pour vous, mais à Paris il neige et il fait froid. Certains sont contents de voir la neige, personnellement, sachant qu'on a eu de la neige jusqu'en avril, j'aurais pu m'en passer un peu plus longtemps quand même! Pour le moment ce n'est qu'une petite neige donc ça va.

J'espère que tout vas bien pour vous. C'est bientôt Noël, et oui dans 19 jours. Avez vous déjà fait votre lettre au Père Noël? Je suis en train de la faire, et elle risque d'être longue.

 Voici les premières photos de mon voyage en Egypte, qui fut, EPOUSTOUFLANT. L'Egypte est un pays sublime, j'ai vraiment adoré être là-bas pour une petite semaine. Enjoy! Et à bientôt!

*****

So it's winter yet? Officially no. But meteorologically surely! I don't know about you guys, but it's snowing in Paris and it's cold. Some are really happy to see snow already, but for myself, knowing we had snow until April this year, I could have waited longer for snow though ! It's only a little snow for now, so whatever.


I hope everybody is doing well. Christmas is coming soon, 19 days left. Have you made your letter for Santa yet? I'm doing it, it's gonna be really long


Here are the first pictures of my trip in Egypt, which was AH-MAZING. Egypt is such a wonderful country, I really loved being there for a little week. Enjoy! And see you soon!







 Aucun nuage, que du soleil :)
No clouds, only the sun :)


Nil






4 comments:

  1. Amazing pics, can't wait to see the others!

    ReplyDelete
  2. It seem so warm and sunny and great!!!!

    ReplyDelete
  3. I would love to see other pictures of this trip!

    ReplyDelete
  4. @Elena - It was!

    @Estefania - There're on! :)

    x

    ReplyDelete

Feel free to comment ! I'm always answering you :)
Commentez donc ! Je répond toujours :)
x