Monday, December 6, 2010

I don't wanna a lot for Christmas

Deux post en une journée? C'est Noël avant l'heure? Je voulais vous montrer d'autres photos d'Egypte, mais ça attendra car je voulais faire... ma liste officielle au Père Noël 2010. Oui!

Remarque : Ce n'est qu'une PETITE partie de ce que je veux ;)
Aussi, je vous conseil ce blog que je suis depuis un petit moment : ParisMostWanted

*****

Two post in a day? Is it Christmas yet? I wanted to show you other pictures of Egypt, but not now, cause I wanted to show you... My Official Letter to Santa Claus 2010. Yes!

Note : This is only a LITTLE part of what I want ;)
Also, I advise you this blog that I'm following for like a month or two : ParisMostWanted











4 comments:

Feel free to comment ! I'm always answering you :)
Commentez donc ! Je répond toujours :)
x