Sunday, June 6, 2010

Minnie...L'alcoolique






J'étais à la soirée d'une amie, dont le theme était Disney. Du coup, je me suis deguisée en un mix de Pocahontas et Lily La Tigresse (Peter Pan). C'était plutôt cool. J'ai passé un très bon moment.
Sinon, les cours se terminent demain, à 16h. Et oui... La fin de l'année...Mais les vacances arrivent c'est le plus important !


Je dois vous avouer quelque chose. Je suis une addict des séries. C'est presque maladif. Je sais pas vraiment pourquoi je vous dit ça, surement que je n'ai rien d'autre à dire.. Mais vraiment j'adore ça, j'en regarde pratiquement une par jour quand j'ai le temps... J'étais d'ailleurs très déçue de l'annulation d'un de mes TV shows préférés, (il était dans mon Top3 de mes séries préférés) The Beautiful Life. Ce qui m'amène à vous donner le blogspot d'Ashley Madekwe que j'adore plus que tout. Ca vaut le coup, allez y !
La question du jour : Regardez-vous une/des série(s)? Si oui La/lesquelle(s)?

******

I was at a Party, the theme was Disney. So I tried to be a mix of Pocahontas and Tiger Lily (Peter Pan). It was pretty cool. I had a good time.

School is over tomorrow at 4pm. Yes...the end of the year... But Holidays are coming that's the most important !

I have to confess something. I'm a TV Show-addict. I don't know why I'm saying this, maybe I don't have anything else to say... But really I love it, I almost watch one per days when I get time... And I was really disappointed when one of my fav show was cancelled (It was on my Top 3 lol) The Beautiful Life. What brings me to give you the link of Ashley Madekwe's blog that I adore more than everything! Go for it, it's worth it.

Question of the day : Are you watching TV Show(s)? If you do, what TV Show?

Cocoa

Pic: <3 My lovelies


American Apparel Dress - Zara Fringe Low Boots - Gerard Darel 24h Bag

10 comments:

  1. Merci pour ton commentaire!
    Je suis complétement d'accord avec toi, The Beautiful Life était une série passionnante! C'est dégoutant quand tu te rend compte que des séries sans valeurs tel que Plus Belle La Vie on les moyens d'être produit contrairement à elle !

    Bisous (ll)

    ReplyDelete
  2. Mais de rien :)
    Je suis totalement d'accord avec toi, Plus Belle La Vie... Non mais vraiment !
    Je me dis que si TBL avait été acheté par une chaine française, la série existerait encore? On est plus réceptif que les américains visiblement, d'un côté c'est bien, d'un autre... On l'est peut-être trop aussi :D Plus Belle La vie quoi :D

    xx

    ReplyDelete
  3. Pretty nice, that looks fun !!

    ReplyDelete
  4. I love How I met your mother, this is like my favorite tv show ! Barney is so funny :D Do you watch that? Please do !

    ReplyDelete
  5. @ Elena
    YEESSSSSSSSS this is one of my fav ! Maybe my fav though :p
    I really love How I met! Barney, oh I love Barney, this guy is the funniest thing of the world :p

    ReplyDelete
  6. Hahah, I totally love him...
    With his suits :D
    What else do you watch?

    ReplyDelete
  7. Ahaha !
    A loooot of things!
    Desperate Housewives
    Gossip Girl
    90210
    Lost but its over now
    Skins but it doesnt last there're only 10 episodes/season...
    Grey's Anatomy
    The Vampire Diaries really great
    Melrose Place but its canceled :/
    Heroes canceled too I think
    I've tried Cougar Town.. But not really my thing.

    :)
    You?

    ReplyDelete
  8. And TBL of course, but as you know...

    ReplyDelete
  9. Wow that make a lot indeed!
    Im watching Grey's anatomy, GG, 90210.
    I've never seen The vampire diares but a lot of ppl are saying its pretty good!

    ReplyDelete
  10. You should watch TVD, it's really good !
    x

    ReplyDelete

Feel free to comment ! I'm always answering you :)
Commentez donc ! Je répond toujours :)
x